1.0
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website
0 comments

Sixth season with a Morada 33 x18. Walls have totally rusted since last season.

Contact customer service and are told, "we will process your claim in 7 business days. Just send us a few pictures ". 5 weeks later they tell me they are willing to sell me a new wall at 50% off full retail.

No help with installation, no help with the *** liner that got ruined, no help with the $400 worth of water.........They were very helpful selling me every upgrade and a 2 year extended warranty though. Just downright awful..

Review about: Pool.

Reason of review: Bad quality.

Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
You May Also Like